Schwizerdütsch-Thread

Diskutiere Schwizerdütsch-Thread im Swissgixxer Forum im Bereich Sonstige Gixxer; isch doch geil dä Schnee :g055: d Walliser hei au ganz spezielli Schneerümigsfahrzüg igsetzt, die wo eifach aues wägrume :lol::lol:
Mindphaser

Mindphaser

Großgixxer
Dabei seit
14.06.2007
Beiträge
439
Ort
A-1230 Wien
Das isch auso scho no mega effiziänte Schneepflueg gsi...!!!
 
Skorpi

Skorpi

Shorty
Dabei seit
13.08.2007
Beiträge
139
Ort
Solothurn
Motorrad
GSX-R 1000 K1
jo jo d'Walliser mache keni haube sache, nach es paar Gläsli Fendant :lol:
 
Mindphaser

Mindphaser

Großgixxer
Dabei seit
14.06.2007
Beiträge
439
Ort
A-1230 Wien
auso so mängs Gläsli cha dä Fahrer ja nid gha ha... so grad wie die Linie vor Zerstörig isch... :lol:
 
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Dabei seit
08.12.2005
Beiträge
590
Dä Schneepflueg isch ou nid so schnäu us dr banh ts bringe.
 
Skorpi

Skorpi

Shorty
Dabei seit
13.08.2007
Beiträge
139
Ort
Solothurn
Motorrad
GSX-R 1000 K1
ig wünsche aune e frohi Wiehnacht, ä super Rutsch is neue Johr und es unfall- und radarfreis 2009!
 
r4ve

r4ve

Großgixxer
Dabei seit
18.07.2007
Beiträge
395
Ort
Winterthur
Motorrad
Gsx-r 600 K6
wünsche oi au allne schöni wiehnachte und en guete rutsch :)
 
GSX-R Biest

GSX-R Biest

Rennzicke
Dabei seit
07.01.2006
Beiträge
887
Ort
Avenches / Schweiz
Motorrad
GSX-R 1000
Au vo mir und em Barney die beschte Wünsch für s'chummende 2009 , stressfrei...:goldzahn:....und viel Spass bim Kurvefahre...:D:rolleyes:
 
isirider

isirider

Kleingixxer
Dabei seit
11.01.2008
Beiträge
95
Ort
Abtwil
Motorrad
Kilo-Gixxer K6, GSF 1250 SAK7
so ihr schwizer, wünsche eu än guete rutsch is 2009 und au i de neue saison coole kurven und kein landschaden.
 
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Dabei seit
08.12.2005
Beiträge
590
Aune äs gutes nöis bi däm Prachtswätter!
 
Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Dabei seit
25.07.2006
Beiträge
3.063
Ort
Zürich und Bern
Motorrad
GSX-R 1000 K6
Auso jetzt bin i ja eso lang nüm im FreakForum gsi, und hie bi de Schwyzerlis isch ja fast nüt gange!!!!!

Was isch de los? Heit ihr oh kei zyt meh, oder öbe kei lust (was i ja nöd eso offe)

I freue mir zur Zyt ab em viele Schnee aber no meh freu i mi uf de Frühlig, denn i ha scho es brutals zucke i de rechte hand ;)
 
Speedgirl

Speedgirl

Göttin der Jagd
Dabei seit
25.07.2006
Beiträge
3.063
Ort
Zürich und Bern
Motorrad
GSX-R 1000 K6
Absolut toti hös im schwyzerthread :(
was de nume los mit euch aue?
 
GSX-R Biest

GSX-R Biest

Rennzicke
Dabei seit
07.01.2006
Beiträge
887
Ort
Avenches / Schweiz
Motorrad
GSX-R 1000
Bin doch da....und die andere sélle mal cho...:loldbz:


Edit (autom. Beitragszusammenführung):

natürlich sölle ..han so ne blöde franz. Taschtatur...tschuldigung...:lol:
 
isirider

isirider

Kleingixxer
Dabei seit
11.01.2008
Beiträge
95
Ort
Abtwil
Motorrad
Kilo-Gixxer K6, GSF 1250 SAK7
do bin i au no, aber d'ziit zum chli umesurfe isch ä chli knapp :(, chan amel nur churz ineluege, wenn ä akutalisierigsmail chunt.... das wird leider s'ganzi 2009 so bliebe, fange im april mit äre schuel a.... stöhn, do wird au s'bike drunter liede :(
 
Bleifuss

Bleifuss

Supergixxer
Dabei seit
08.12.2005
Beiträge
590
Hie isch ja mächtig öppis los...
 
Mindphaser

Mindphaser

Großgixxer
Dabei seit
14.06.2007
Beiträge
439
Ort
A-1230 Wien
Wahrscheinlich sind die Schweizer noch am Winterschlaf halten :)
 
Thema:

Schwizerdütsch-Thread

Schwizerdütsch-Thread - Ähnliche Themen

  • Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

    Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

    Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

    Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

    Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

    Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Der was hört ihr gerade so Thread - Ähnliche Themen

  • Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;)

    Kalender 2019 | Wieder nen eigener Thread ;): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2019 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :)

    Kalender 2018 | Mal ein eigener Thread :): Hallo zusammen! Wie schon die letzten beiden Jahre möchte ich mit euch gerne den GSXR Freunde Kalender 2018 mit euch machen! Das Wetter wird...
  • Wie kann man einen Thread wieder löschen

    Wie kann man einen Thread wieder löschen: sry, hab ausversehen zwei mal das selbe gepostet, aber ich kann den hier nicht löschen.. was das^^
  • Thread weg/gelöscht...

    Thread weg/gelöscht...: Hab gerade festgestellt, das der K6-Thread von Vmax 300 nicht mehr auffindbar ist. Mich würde interessieren, warum dieser entfernt wurde?
  • Der was hört ihr gerade so Thread

    Der was hört ihr gerade so Thread: So Jungs und Mädels, was läuft bei euch gerade so im Player , egal ob aktuelle oder nicht, her damit :D beim Training gerne mal das: Im Auto...
  • Oben